Hobbelige kutweg 😄

7 augustus 2023 - Mirwa, Tanzania

(Door vivian geschreven)
2 broodjes te veel op maar we kunnen er weer tegen aan voor vandaag.
om 6u je nest uit is niet zo maar iets op je zondag.

We stappen in de safari auto zodat we een heerlijke Afrikaanse massage kunnen krijgen, oftewel een hobbelige k*t weg.
Ook de afrikaanse make-up was niet te missen, overal van dat smerige oranje zand

Eenmaal aangekomen bij de ngorongoro gate, waar onze gids ons incheckten en we via de krater van de ngorongoro naar de serengeti rijden.

toen we eindelijk aankwamen na die rit van 5u lang, gaan we allemaal nog even plassen en daarna kunnen we pas beginnen.
We zagen steeds meer auto’s bij elkaar staan, dus ook onze gids gaat maar is kijken, en ja hoor “een leeuw”. Toen ineens lagen dr nog n stuk of 4/5 leeuwen

Hoe verder we de serengeti in gingen hoe meer dieren we zien zei de gids, en ja hoor het werden dr steeds meer. Een groep olifanten, een groep buffels, leeuwen, luipaard, cheetah, en nog veel meer (maar dan wordt dit verhaal te lang)

Na een hele dag in de auto gezeten te hebben, waren we blij dat we naar het nieuwe verblijf gingen, naja vooral mama en ik waren dr wel weer even klaar mee, heel de dag in de auto.

En ja hoor we konden het kamp zien, de tenten en de mensen die ons in ontvangst namen, oja en laten we al die kleine k*t insecten niet vergeten. En zoals bij elk plekje kregen we ook weer een drankje, gelukkig was deze wel lekker.
Na een lange dag was het natuurlijk ook wel tijd om te gaan avondeten, ik vond het hier erg lekker, 2 stukjes watermeloen als dessert.

32 leeuwen, 1 cheetah, 30 nijlpaarden en heel veel olifanten verder, maar ik kon m’n bedje in weer in duiken, met helaas wel te weten dat hier nu hyena’s om me heen zitten.