Dag 1- ✈️

28 juli 2023 - Paje, Zanzibar, Tanzania

5uur de wekker, voor frank normale tijd voor de rest betekent dit eerst wakker worden.

na een douche nog de laatste dingen in de tas en kwam edwin&sander ons ophalen.

regen, regen, regen onderweg dus snel dit land uit. Maar eerst alle controles door , ging soepel deze keer.  alleen Suus haar zakdoek gaf alarm , maar die mocht ze houden 😂.

nog een broodje en wat drinken en toen konden we naar de gate.
meiden waren blij met WiFi en ze konden films kijken onderweg. Een lange zit en turbulentie 😨,maar met een prima landing kwamen we om 20.20uur  aan op Zanzibar.

hier kwam weer alle papierencontrole op gang maar daarna werden we hartelijk welkom geheten op Zanzibar door onze taxichauffeur.
onderweg kregen we les in Swahili naar het enige waar we iets van konden maken was: Hakuna Matata!!!

nou die hebben we nog paar keer herhaald tijdens de autorit naar hotel Mahali🤢😨. Links en rechts kwamen ze langsscheuren.
maar het is het waard, lekker op tijd slapen want zo’n hele dag stilzitten is erg vermoeiend.