A day in Paradise

29 juli 2023 - Paje, Zanzibar, Tanzania

In het donker was het nog niet zichtbaar maar we ontwaakten in het paradijs. Gordijnen open en het leek 1 groot schilderij.

zo’n omgeving die je alleen in films ziet.

van strakblauw zwembad met palmbomen en pool boys , tot een bounty strand met azuurblauw water. de hele dag hebben we ons erover verbaasd hoe prachtig het allemaal is.

Eerst lekker ontbeten met vers fruit , koffie en pannekoeken waarna we zijn gaan zwemmen.
de eerste stap op het strand leerde ons dat er veel locals ons iets willen verkopen.
Vivian en Suus een veel te duur armbandje verder, besloten we dat we beter de andere kant op kunnen kijken dan dat we hartelijk Djambo konden groeten want dan kom je er niet meer vanaf 🤣.
Heel veel knappe donkere kindjes in leuke kleertjes die Suus maar moeilijk kan weerstaan.

Alles gaat hier zo relaxed, goed voor ons gehaaste Nederlanders. S middags lekker met de voetjes in het zand geluncht met uitzicht op dolfijnen 🐬🐬🐬

We hebben een heerlijke dag gehad en dit mag nog 3 dagen, een waar feestje hier!