Djembé muziek en aapjes kijken

30 juli 2023 - Paje, Zanzibar, Tanzania

En we wreven in onze ogen, nee geen droom. We zijn er echt.

De hele dag genieten we van alles om ons heen. Een heerlijk ontbijt met fruit, toast, pannekoeken.

Zonnen in een hangmat of onder een bamboe parasol, met de playlist van Frank: marco schuitemaker, John west is er ook een beetje bij 😅😉.

vivian en suus genieten van het zwembad en springen in de golven.

vanmiddag eens even buiten Mahali resort kijken: even Pringles scoren bij de supermarkt.
frank heeft het druk met Tanzaniaanse shillingen omrekenen in dollars en terug 🤪.

bij terugkomst zat het dak en ons balkon vol met nieuwsgierige apen.
zeker 20 slingerend van paal naar boom, eigenwijs vooral en we vermoeden dat ze er bij Mahali minder blij mee zijn. Binnen no-time slopen ze de struiken.

Suus was hier al bang van, dus benieuwd hoe ze over enkele dagen zal reageren 🦏🦛🦬🦒🦌🐅.

Marieke was wat misselijk einde middag toch misschien wat wennen aan Afrikaans eten + omgeving en temperatuur.

savonds spelletjes gedaan en genoten van de Makushi band aan het strand, heerlijke lokale djembé getrommel.