Tropische regenbui

1 augustus 2023 - Zanzibar, Tanzania

Na het ontbijt ging het regenen en aan de medewerkers van Mahali zagen we dat het zou gaan waaien. Niet snel gaan ze een versnelling hoger, maar nu zagen we ze versnellen.
En binnen 1 minuut werd het donker en lagen er 2 zonnebedden al in het zwembad 🫣.

een tropische regenbui die zorgden voor plassen, gelukkig liepen we nog in zwemkleding.

We moesten om 11u onze kamer uit en wilden nog even wat eten halen in de supermarkt. Vivian& Suus hadden hun tijd nodig: een eigen hotelkamer waar je vader en moeder niet letten op je rotzooi geeft lekker vrijheid alles achter je neer te laten vallen.

Stipt 13.00u haalde onze gids ons op bij Mahali en lieten we dit paradijsje achter ons om naar Stone Town te gaan.
Stoffige wegen met gaten erin, schoolgaande knappe kindjes langs de weg en bananen -/en mangobomen brachten ons bij deze bizar drukke vissersplaats.

Zenji hotel verwerlkomt ons op het dakterras met een bakje koffie en een vers sapje.

‘S-middags verkennen we de geboorteplaats van Freddy Mercury, eten een pizza met uitzicht op de haven en dingt frank af op een Zanzibar voetbalshirt  voor Suus.

Met wat drinken en Pringles sluiten we de dag af op het dakterras met een potje Yahtzee en Qwixx.

3E0A6693-BBD1-4E82-9436-BFBD8E25FBFC31575A87-FDBB-4E0E-82F0-E634D838D045

9df9a6ee-7c41-42d5-bbb3-987413c99cb3

1. Ad Visserz:
    2 augustus 2023
    Een super vakantie hebben jullie samen
    Echt genieten