Vliegen ✈️ en Kilimanjaro

3 augustus 2023 - Moshi, Tanzania

Weer even tijd om onze belevenissen vast te leggen.

gisterochtend werden we tot onze verbazing een uur eerder opgehaald. Na ons ontbijt in Zenji hotel, Stone Town waren we al klaar om aan ons volgend avontuur te beginnen.

weg uit de hectiek, we merkten op dat we de rust aan het strand toch liever hadden dat het drukke leven in Stone town. Ook de nacht was geen topper , het ging ook nog eens 24uur door in de geboorteplaats van Freddie Mercury.

Op tijd op het vliegveld vroegen we ons af welk vliegtuig wij mee zouden mogen.
Zouden we mee moeten rennen a la Flintstones of toch wat luxer?

pffff gelukkig , een prima vliegkist van Airlink. Geen gereserveerde stoelen dus Nederlanders als we zijn, hand in hand naar de vliegtuigdeur zodat we naast elkaar konden zitten 🤣.

het azuurblauwe water lieten we achter ons en na ruim een uur landen we in Arusha.

de koffers werden op een tafel gelegd en kies maar uit👌, en dit ging op deze manier gewoon sneller dan op Schiphol.
Na een 2 uur durende trip waarin we weer onze ogen uitkeken kwamen we aan bij Ameg Lodge vlakbij Moshi.

Een heerlijk Hotel met zwembad met een nog heerlijkere menukaart.
we nemen het lekker van en liggen lekker op tijd onder onze klamboe.

na een heerlijk uitgebreid ontbijt werden we opgehaald om naar de watervallen te gaan onder aan de voet van de Kilimanjaro.

IMG_900723462E4A-1B16-4BC7-874E-D30E101BB126586D5716-1793-4B5D-9061-695AF3B83676IMG_9032

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Rian Vissers:
    3 augustus 2023
    fijn dat jullie weer op een rustige plek zijn gekomen en jullie zullen zeker genoten hebben van de water vallen